Potřebujete poradit?

Nápověda. Zde najdete odpovědi na vaše nejčastější dotazy.

FAQ Internet

TRIPLE QuickSupport  Optimalizovaný modul pro okamžitou podporu vzdáleného počítače, tento modul pro malé zákazníky nevyžaduje oprávnění k instalaci ani práva správce – stačí stáhnout, dvakrát kliknout a sdělit podpoře ID a heslo. Ke stažení ZDE 

Optická síť je druh počítačové sítě tvořené optickými kabely. Její výhodou je prakticky neomezená kapacita a rychlost internetu. Pomocí optické sítě může být připojena celá řada uživatelů s různými požadavky. Předností optické sítě je také spolehlivost a stabilita. Optická síť je odolná proti odrazům signálu a rušení. Díky optickým kabelům lze provádět mnoho činností, aniž by se snižovala rychlost nebo selhávalo připojení.

Číslo před lomítkem značí maximální rychlost přenosu dat k uživateli – tedy rychlost stahování dat, číslo za lomítkem pak značí rychlost přenosu dat od uživatele – tedy rychlost odesílání dat. Oba údaje se uvádí v megabitech za sekundu Mb/s.

IP adresy v naší síti jsou dynamicky přidělované, nejsou tedy stálé a může docházet k jejim změnám. Můžete si zvolit jestli chcete mít přidělovánu veřejnou nebo privátní IP adresu.

Privátní IP adresa poskytuje větší bezpečí proti elektronickým útokům. Privátní IP adresy v naší síti mají tvar 192.168. nebo 10.0.

Veřejná IP adresa poskytuje menší bezpečí proti elektronickému útoku, některé služby sítě Internet však veřejnou IP adresu vyžadují.Veřejné IP adresy v naší síti mají tvar 83.240.x.x

Doporučujeme všem uživatelům veřejných IP adres zabezpečit svoje PC odpovídajícím způsobem (Firewall, antivirová aplikace).

Ano, váš router používat můžete, nicméně naše routery testujeme a optimalizujeme pro provoz v síti Triple. Nemůžeme tedy zaručit, že váš router bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené.

FAQ Televize

K připojení televize je potřeba mít set-top box značky Arris VIP1113 nebo Motorola VIP1003. Doma můžeš mít až tři naše set-top boxy. Můžeš si je pronajímat za měsíční paušal nebo rovnou koupit. Podrobné ceny jsou uvedeny v ceníku.
Kuki je dostupná pro všechny chytré televize Samsung od roku výroby 2013 a novější (operační systém TIZEN). Vyhledej aplikaci Kuki v Samsung SMART HUB, stáhni ji a nainstaluj. Zaregistruj se jako nový zákazník, vyber si tarif a užívej si.
Jeden stream představuje 10 Mbps datového toku.

V některých případech ano. Má-li uživatel službu typu připojení internetu rychlostí 8 Mbps, pak při současném sledování televize zaregistruje zpomalení přenosu dat při stahování (na downloadu). Televize má v síti netbox vyšší prioritu než služba typu připojení do internetu. Při správném zapojení set-top boxu nemá vliv na hlasové služby provozované na stejné přípojce do sítě netbox. Hlasové služby mají v síti netbox vyšší prioritu než služba televize.

Není, protože poskytovatel dodává set-top box speciálně vybavené pro svoji televizi službu a při použití jiného set-top boxu není možno její bezproblémovou funkčnost garantovat.

Ano, na jednu přípojku lze připojit až 3 set-top boxy.

Ano můžeš, mobilní aplikace Kuki  je součástí televizních tarifů Kuki větší a Kuki menší (či balíčků s těmito tarify).

V ceně služby Kuki je možnost sledovat obsah na 1 fixním zařízení (chytrá televize nebo set-top box) a na 5 mobilních zařízeních, ovšem sledování kanálů z nabídky lze jen na dvou zařízeních současně.

Je nutné mít aktivní některý z nových TV tarifů či balíčků a dále je potřeba mít mobilní telefon, PC nebo tablet s operačním systémem Android nebo iOS a být připojený k internetu. Zde si v Google Play nebo AppStore stáhneš aplikaci mobilní aplikaci Kuki.

Po stažení mobilní aplikace Kuki si spustíš aplikaci na chytrém zařízení a provedeš registraci. U registrace budeš potřebovat Kuki ID (login do aplikace moje konto) a heslo.

Ne, služba je funkční pouze, když je v mobilním zařízení dostupné internetové připojení.

• přístup k elektronickému programovému průvodci • možnost označení pořadu k nahrání • možnost smazaní nahraného pořadu • přepínání programu na všech set-top-boxech • správu koncových zařízení • správu programové skladby tvého tarifu

Zákaznická podpora +420 511 156 156

Neváhejte nás kdykoli kontaktovat, naše podpora je připravena Vám vždy pomoci. Než se však na nás obrátíte, prostudujte si, zda se odpověď na Váš dotaz nenachází výše v sekci nejčastějších dotazů a řešení problémů.